miks on boonuspunktide saldo null

Miks minu boonuspunktide saldo on null?


Oled Estraveli Kuldkaardi omanik ja sul peaks olema boonuspunktide jääk, kuid näed reisikaubad.ee süsteemis olles, et jääk on null?

Siis logi end e-poest välja ja seejärel logi tagasi sisse. Punktisaldo peaks enamikel juhtudel nähtavale tulema.

Kui endiselt punke näha pole, siis tegutse nii:

1) Kontrolli üle oma tegelik boonuspunktide saldo. Kõige lihtsam on seda teha näiteks mTasku rakenduse kaudu.

2) Kui näed, et sul on boonuspunktide saldo (jääk) olemas, kuid reisikaubad.ee seda ei näita, siis järelikult ei lange kokku sinu e-posti aadressid, mis on registreeritud sinu peamise meiliaadressina Estraveli kliendisüsteemis, ja see, millega reisikaubad.ee süsteemi sisse logisid. Pead emma-kumma neist ära parandama.

3) Kui soovid muuta enda emaili aadressi Estraveli kliendibaasis, või kontrollida, milline see email on, pöördu vastava sooviga kuldkaart@estravel.ee poole.

Kui soovid muuta enda emaili aadressi reisikaubad.ee süsteemis, loo lihtsalt uus kasutajakonto sama emaili aadressiga, mis on Estravelis registreeritud.

Lõpptulemus on sama – kohe kui need kaks meiliaadressi kokku langevad, siis näed oma boonuspunktide saldot reisikaubad.ee-s ja saad neid kasutada maksevahendina.

Boonuspunkide kasutamiseks peab su kontol olema vähemalt 300 boonuspunkti (1 euro väärtuses).