Müügitingimused ja e-poest ostmise info
Veebipoe Reisikaubad.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Estravel Group AS (registrikood 10325720), asukohaga Suur-Karja 15, 10140 Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 3 päeva jooksul teate saatmisest.
Estraveli boonuspunktidega ja Estraveli kinkekaardiga tasumine
Boonuspunkte saavad Veebipoes maksevahendina kasutada kõik Estraveli erakliendid, kelle kliendikontol on vähemalt 300 boonuspunkti. Boonuspunkte koguda ja kasutada saavad ainult Estraveli erakliendid. Boonuspunkte ei saa kasutada teiste soodustustega (sh sooduskoodidega) koos. Ettevõtted ja teised Estraveli ärikliendid boonuspunkte koguda ega Veebipoes lunastada ei saa. Samuti ei saa Veebipoes erakliendi/füüsilise isiku poolt sooritatud ja boonuspunktidega makstud ostu ümber vormistada arveks ettevõttele/juriidilisele isikule.
Ostu eest on võimalik tasuda Estraveli Kuldkaardi boonuspunktidega kuni 100% toote maksumusest. Soodustust saab alati kasutada täisarv eurodes (nt 3,00 €). Ülejäänud osa (postikulu, ülejäänud osa toote hinnast) tuleb tasuda makselingiga.
Iga Estraveli reisitellimuse ja Reisikaubad.ee e-poes kulutatud 1 € lisab punktikontole 1 punkti. 300 boonuspunkti on võrdne 1 euroga. Loe lähemalt Estraveli boonuspuntide kogumise ja kasutamise kohta Veebipoes siit.
Estraveli kinkekaarti ei saa iseseisvalt kasutada Veebipoes ostude eest tasumiseks. Estraveli kinkekaardiga tasumiseks tuleb saata soovitud toodete lingid, foto kinkekaardist (mõlemad pooled) ja tarneaadress e-posti teel info@reisikaubad.ee. Tellimusele lisandub postikulu 6,50 €.
Kui kinkekaardi väärtus on väiksem kui tellimuse summa, siis saadetakse ettemaksuarve puuduoleva summa tasumiseks. Kui kinkekaardi väärtus on suurem kui tellimuse summa, siis kandub ülejäänud osa kliendi Estraveli kliendikontole ettemaksuks, mida saab kasutada Estravelist reisiteenuste ostmisel või Veebipoes Reisikaubad.ee klienditoe kaudu.
NB! Estraveli kinkekaart on ettemaksu tõendav dokument, mille eest on võimalik osta tooteid või teenuseid. Estaveli kinkekaarti ei saa tagastada ega kasutada maksevahendina uue Estraveli kinkekaardi ostuks.
Tutvu lähemalt Estraveli kinkekaardi tingimustega.
Kohaletoimetamine
Tellitud kaubad toimetatakse kohale Eesti piires. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud Veebipoe kassas.
Eestisisesed saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti kuni 14 kalendripäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Sõltuvalt tellitud toodete mõõtudest, kaalust ja kogusest kuvatakse Veebipoes üht või mitut tarneviisi.
Reisikaubad.ee kasutab kullerfirma kuller- ja pakiautomaaditeenust. Veebipood ei saa mõjutada kullerfirma kohaletoimetamise kiirust ja kellaaega. Reisikaubad.ee tellimused toimetatakse DPD või Omniva vahendusel.
Kui kullerfirma avastab tellimust käideldes, et tellitud tooteid ei ole võimalik tarnida pakiautomaati, siis tarnitakse tellimus kliendi aadressile või lähimasse postkontorisse. E-poest on võimalik tooteid tellida DPD pakiautomaatidesse.
Reisikaubad.ee tellimustele ei ole kliendil ühelgi juhul võimalik tulla järele e-poe lattu ega Estraveli büroodesse v.a Estraveli füüsilistele kinkekaartidele tellimusele järgneval tööpäeval Estraveli Suur-Karja 15 büroosse juhul kui kohaletoimetamise viisiks on valitud ise büroosse järele tulemine.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu ostja väljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub ostja pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.
Kauba tagastamiseks tuleb täita kauba ostmisest taganemise avaldus ning esitada see Veebipoele hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest aadressil info@reisikaubad.ee. Taganemisavalduse vormi leiad sellelt lingilt.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Tutvu lähemalt ka Estraveli kinkekaardi tingimustega.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese ühe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@reisikaubad.ee või helistada telefonil: +372 626 6280.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Reisikohvrite ja teiste toodete tootjapoolne garantii ei kehti tavapärasest kulumisest või veoettevõtja (näiteks lennufirma) poolt ebaõigest käitlemisest põhjustatud kahjustustele. Samuti ei kuulu garantii alla kosmeetilised kahjustused, nagu kriimustused, mõlgid, plekid, värvimuutused või muud mittefunktsionaalsed muutused toote väljanägemises. Kui reisikohver on reisi ajal transportimisel kahjustada saanud või ilmneb kahjustus vahetult pärast veoettevõtjapoolset transportimist, tuleb esitada pretensioon lennufirmale/veoettevõtjale saabumiskohas (lennujaamas) või registreerida juhtum reisikindlustuse kaudu kindlustusjuhtumina juhul kui valitud kindlustuskate ja poliisi tingimused seda lubavad.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Üldise Estraveli Privaatsuteabega on võimalik tutvuda aadressil: https://www.estravel.ee/privaatsusteave/
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@reisikaubad.ee või helistada telefonil: (+372) 6266 280
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.